Leon Anhalt
(2.szintű harcos)
Nem: Férfi
Azonosító: #154

Külső és belső tulajdonságok:

Középmagas, alig 170cm. Filigrán alkatú, egyenes tartású. Vonásainak nőies mivolta betudható zsenge korának, még bajusz sem serken a finom vonalú orr alatt. Barna, rövid haját mintha maga vágta volna, épp olyan rendezetlen. Vékony testét tovább cserzette a katonaélet, szájának dacos feszességet, kék szemeinek hideg fényt adott. Paraszti ruháját a lovasság egyenruhájára cserélte. Derekára fegyverövet csatolt szablyával, lábára lovagló csizma feszül, melyet nem mulaszt el minden este fényesre sikálni. Ugyan ki hinné, hogy a gondosan gombolt dolmány alatt elől kötött, túl szorosra húzott fűző rejti igaz mivoltát?

Halk hangú, keveset beszélő, visszahúzódó fiatalember, ki látszólag kizárólag katonai kötelességének él. Bátorságban, bajtársiasságban nem szenved hiányt, s ezzel hamar kivívta társai elfogadását.

A karakter pontértékei:

2. Szintű ember harcos
TP:5

Erő: 15 +2
Ügyesség: 16 +2
Egészség: 15 +2
Karizma: 9
Bölcsesség: 6 -1
Intelligencia: 6 -1

ÉP: 28 , 12
VO: 17
TÉK kardokkal: +8 (Erő 2 + Oszlop 2 + Harci kutya 2 + Harcos kaszt kardokra 2)
TÉK Samsagurr-al (elektrum egykezes hosszúkard): +10 (8 TÉK kardokkal + 2 a fegyvertől)
TÉK nem kardokkal: +6 (Erő 2 + Oszlop 2 + Harci kutya 2)
Célzás: +4 (Ügy 2 + Oszlop 2)

Specializáció:
Harcos: Minden szinten (már 1.-n is) +1-t kapnak egy választott fegyvertípussal (pl. kardok, tőrök, buzogányok stb.) történő támadáshoz.
Választott fegyvertípus: kardok
Fegyver képzettségek: kardok (harcos spec miatt ez típus), számszeríj, vadásztőr, kopja

Fegyverek:
Egykezes hosszúkard krit: 19-20 *2, 1d8 +2 sebzés
Szablya krit.: 18-20 *2, 1d6 +2 sebzés
Vadásztőr krit: *2, 1d6+2 sebzés

Mentők:
Kitartás: +5
Reflex: +5
Aker: -1

Képzettségek:
Lovaglás (Ügy): +4
Mászás (Erő): +4
Úszás (Erő): +4
Mesterség (paraszt, Ügy): +4

ELŐNYÖK:
Szerencsés (2 pont): Vállalkozásaid valami megmagyarázhatatlan szerencse kíséri. Általában.
2.szint: a mesélő naponta egyszer egy dobásodat újradobathatja, és a jobbikat veszi alapul.
Hidegfejű (6 pont): Nyugodt vagy mint a háborítatlan tenger, és ezt a nyugalmat a nehéz helyzetekben is meg tudod őrizni. Legyen az félelem, vagy bizonytalanság, vagy akár kínzás és vallatás, te helytállsz. Ezen hatások leküzdéséhez az előnyödnek megfelelő értéket hozzáadhatod kitartás és akaraterő mentődobásaidhoz.
Harci kutya (2 pont): Mikor eljön a csata ideje, a fejedben lezajlik valami különös dolog. Az érzékeid felgyorsulnak, a reflexeid jobbak lesznek, a tér kitágul és szinte viharként tör elő belőled minden mozdulat. A szinted értéke hozzáadódik támadó dobásaidhoz.
Határozott megjelenés (5 pont): Már a megjelenésed is olyan, mint egy vallatótiszté. Könnyen ráijesztesz az emberekre, ugyanakkor tiszteletet parancsoló is a külsőd. Minden megfélemlítéshez, vagy irányításhoz ahol a fellépésed szükséges, a dobásod növekszik az előnyöd értékével.

HÁTRÁNYOK:
Goromba (4 pont): Nem igazán szereted az embereket. Mindenük felbosszant, a gazdag azért, mert gazdag, a szegény azért, mert szegény. Nem jössz ki jól az emberekkel, ezért minden szociális jellegű próbád szintje a hátrányod szintjével nehezedik.
Hideg (2 pont): Persze nem volt mindig az… de az évek kiölték belőle az érzelmeket.
Vérengző (2. szint): nehezen pöccensz be, de ha igen, akkor minden olyan lényt, amit ellenségesnek találsz, addig ütöd míg az már nem mozog. Leállítani magadat egy Akaraterő próbával tudod Átlagos célszám ellenében, amit ezen hátrány szintjével növelsz (tehát a célszám 12+2).
Makacs (3. szint): Amit elkezdett, azt befejezi. Kerül, amibe kerül.
Bűnöző (3. szint): Szökött jobbágy, újabban kalóz is.
Buta (1.szint): Megvan a magához való esze, de írástudatlan.

A karakter története:

Mindössze 18 telet ért még meg, de már két éve Egronia seregében harcol mint zsoldos - mikor, melyik zászlósúr szolgálatában. Ágról szakadt, rongyos sihederként jelentkezett, amikor nyalka lovas legények tűntek fel az örökkön háborúskodó Hantfölde egyik falujában katonákat toborozni. Kevésen múlott, hogy ki nem kacagták, s el nem zavarták, ám mivel a nyomorult sorsú faluból egyedül ő volt vállalkozó szellem e vészterhes időkben, kelletlenül magukkal vitték - no meg rajta kívül néhány ígéretesebb legényt is, hiába siratta őket feleségük, édesanyjuk. A kiképzés során aztán hamar eloszlatta felettesei kételyét. A lovat becsületesen megülte, a szablya forgatását gyorsan eltanulta, s bármi terhet pakoltak csontos vállaira, mind megbírta. Különös belső tűz hajtotta. Gyakran kérdezősködött egy bizonyos Fynn Becker után, ki előtte fél évvel került a lovasok közé. Állítása szerint édesanyjának tett ígéretet, hogy kitudja sorsát és átadja neki levelét, mert a faluból voltak egyívásúak, honnan maga is származott. A férfi kilétéről azonban csak hézagos információkat sikerült szereznie, s ha akadt is egy-egy friss hír róla, mire annak nyomára lépett, rég kihűlt már. Azóta is katonai szolgálatot teljesít, mindig éppen arra kerülvén, amerre kötelessége küldi - ezúttal épp Sirató ostromához...

Egyéb információk:

Felszerelés:
- szablya és vasalt szélű körpajzs
- egy váltásruha
- föltekert pokróc
- láncing
- vizes kulacs
- fegyverolaj és rongy
- Egykezes hosszúkard, Algaris hajójáról. +2 támadóérték és sebzi a mágikus lényeket, amiket közönséges penge nem fogna! Markolata rájabőrből készült, kardhüvelye féldárgakövekkel rakott.
** A kardról kiderült, hogy egy elektrum penge. Titkos eljárással készítik az arubaniai Gorol városában az ősi kardkovács dinasztiák. Ha elővonnak egy ilyen pengét, addig nem tehetik vissza a hüvelyébe, amíg vért nem ontott. Ha nem ontja ellenség vérét, akkor a gazdájának kell fizetnie érte, elrontott reflex mentő (közepes csz, 12) esetén a kard megsebzi. Leon -10 ÉP árán tudta ezt meg. A kardot a megölt cápaszörny után a bennszülöttek cápaistenéről Samsagurr-nak nevezte el.

Az egyedüli, ami ezen kívül a sajátja, egy jegygyűrű (2 ezüst értékű), melyet dolmányának belső zsebében hord, mindig a szíve fölött.

Pénz: 11 ezüst

És "Buksi", a papagáj (zöld ara)