![]() |
Gared Branfield (Visszatérő) |
E-mail: creatlife.studio@gmail.com Nem: Férfi Azonosító: #223 Üzenet küldése |
Külső és belső tulajdonságok:
180 centi magas, szálkás izomzatú fiatalember. Rövidre szabott fekete haja mind a kocsmákban, mind a harctéren megállja a helyét. Zöld szemeiben játékos pimaszság bujkál örökké, ki tudja, mikor beszél komolyan, és mikor viccel csupán. Ingyen elvből nem vállal munkát csak nagyon kivételes esetben. Kerüli az olyan megbízást, amit úgy érez, szembe megy alapvetően törvénytisztelő nézeteivel. Kerüli a bajt, ám félelemérzete nem tudta igazán kiforrni magát, lévén hogy a halál igen közeli ismerőse. Ruházatában nem tér el az átlag viselettől, kivéve kabátját, amit igen megkedvelt az évek során, egy foltozott ezüst veretes és gombos katonai öltözet, aranymintás gallérral.
A karakter pontértékei:
TP: 0
Tulajdonság:
Erő 18 / +3
Ügyesség 18 / +3
Egészség 10 / +0
Karizma 6 / -1
Bölcsesség 9 / +0
Intelligencia 6 / -1
---------------
Kézettség: (alap 4 +1 faj -1 int)
Csapda 4
Szörnyismeret 0
Nyomolvasás 1
Lovaglás 4
---------------
Fegyver ismeret:
Fattyúkard(1d10,19-20,x2)
Visszacsapó íj (1d10+erő,x3)
Ökölharc (1d6;x2)
Tőr (1d6;x2)
Harcos osztály: +1 minden szinten a fattyúkardok támadódobáshoz.
--------------
Hátrány:
Átkozott 4.szint : Túl korán történt hogy emlékezzen, ám hatása egész életét követi. Minden alkalommal csak tovább bőszíti a halált, aki előszeretettel idézi fel ezen eseményeket rémálmaiban.
Függőség 4.szint: Az alváshoz altató kell, a rémálmokhoz nyugtató. Garednek mindkettőből szüksége van hogy aludni tudjon. Az adagja nélkül másnap teljesen haszontalan (-4 minden dobásból aznap)
Makacs 3.szint: Egyedül dolgozik. Nem hiába.(+3 az ellenfél célszámához meggyőzéskor)
Felismerhető 2.szint: Többnyire nyomot hagy az emberekben így vagy úgy.(+2 a dobáshoz ha keresik)
Beképzelt 2.szint : Jó harcos és a szakma gyöngyszeme.. szerinte.(+2 célszám ha a feladat erején felüli)
Előny
Harci kutya 2.szint: Eltanult néhány fogást amit a halál se tudna kiverni a fejéből.(+2 támadódobáshoz)
Gyorsan gyógyuló 3.szint: Éjfélkor az átok miatt gyógyulni kezd. Ez cselekvésképtelenné teszi 30-120percig.
Gyors 3.szint: Elég jók a reflexei ha fegyvert kell rántani (+3 kezdeményezés)
Atletikus 2.szint: A sok „kirándulás”… (+2 Úszás/Lovaglás/Mászás/Reflex)
Hidegfejű 1.szint: Úgy érzi azért neki sok újat nem tudnak mutatni. (+1 aker/kitartás)
Szerencsés 4.szint: Köztudott. A halál ellen csakis a szerencsetalizmán segít. (2x újradobathat a mesélő)
-----
Származtatott értékek:
Ep: 18/15
Kezdeményezés: d20+3+3(gyors)
VO: 10+3=13
Támadás: d20+3+1(+1 szint ha kard)+2 harcikutya
Célzás: d20+3+1
Kitartás 4
Reflex 8
Aker 1
-----
Aktuális extra felszerelés:
Fattyúkard(1d10)
"szerencsét hozó" warg fog láncon
Alvisio Belaqua király pecsétgyűrűje
Drog (pipába) 10 + 2 napi
2 réz
A karakter története:
Árvaként nevelkedett egy Egron határvidéki falu lelencházban, miután az ott tevékenykedő apácák csecsemőként megtalálták az erdőben kirakva. Átlagos gyermekként nőtt fel, csupán furcsa kristályszerű sebtetoválását gúnyolták, vagy csodálták gyermektársai. Talán ekként is nőtt volna fel, hogy aztán szakmát tanuljon, de a sors nem így hozta. Egy szokott napon épp kint játszott társaival, mikor a harangok megszólaltak. A semmiből lovasok tűntek fel, s megtámadták a falut. A lóhátról ellőt nyilak még csodával határos módon csak kis barátait mészárolták le, ám Gared se tudott már eljutni az árvaház kapujáig, hisz a támadók mit sem törődve eltaposták lovaikkal. Utolsó emléke erről a napról csupán a fájdalom, és saját csontjainak szörnyű roppanása volt. Mély sötétségbe zuhant tudata. A következő kép a rémülettel teli ébredése volt. Önmaga legnagyobb meglepetésére a sebeit csak a megtépázott ruházata bizonyította. Azt hihette volna, hogy álmodott, de az elpusztított falu és annak halottjai másról tanúskodtak. Időérzékét elvesztve bolyongott a holtak közt, egyetlen fájdalma a lapockáján lévő sebben izzott, mígnem az is elmúlt. Végül megérkezett az egron határvadászok egy csapata is, akik a kétszeresen árván maradt fiút magukkal vitték. Gared bőszen hallgatott a történtekről. Eztán a táborban nevelkedett. Idővel lelki sebei beforrtak, s előbb fegyverhordóként elfigyelhette a kardforgatást, majd képzést is kapott. Tehetsége nem volt kiemelkedő, ellenben feleselésben az élen járt mindig. Ennek ellenére, a tragikus nap óta valami megváltozott benne, s olykor akaratán kívül elfeket meghazudtoló gyorsasággal volt képes forgatni a pengét, máskor meg könnyedén elverték még a középszintű harcosok is. Ha verést kapott vagy megsérült érdekes módon sebei másnapra eltűntek, heg nélkül. Volt, akit ezek a képességek nem zavartak, beleértve a tábor parancsnokát, ám sokak furcsa szemmel néztek az azóta felnőtté cseperedett férfira. Így sose érezhette igazán csapattagnak magát, még akkor sem, mikor már együtt lovagolhatott a határvadászokkal. Az érzés végül döntéssé forrta ki magát, s elhagyta a tábort, megkezdve saját kalandjait. Azóta eltelt két esztendő, s Gared célja és élete is új fordulatot vett. Bérkardként és fejvadászként próbált érvényesülni, keresve a helyét a világban. Kalandjai többnyire veszteségekkel és csúfos, fájdalmas, néha kínos halállal jártak, ám végül mindig visszatért, hogy felvegye jutalmát a munkáért. Ezek a szörnyű esetek nyomot hagytak tudatán, mind a negyvenkétszer, álmatlanságba taszítva a fiút, amit csupán bódító szerekkel volt képes esténként elnyomni. Vagyona így sose lett, legnagyobb jutalma a hálás szavak és hálás leányok maradtak. Végül teljesen legatyásodva érkezett Zubogóba, hogy ott jövedelmezőbb üzletbe kezdjen, a szörnyvadászatba. Egy félrészeg kalandor mesélt neki egy kastélyról, ahol végtelen étel és bor várja azt az idiótát, aki rémek közt akarja tölteni az éjszakáit. Garednek ez pont meg is felelt. A kastélyban végül egyre késztetőbb vágy vette uralma alá, miszerint ki kéne derítenie valós kilétét, ki is vagy mi is ő maga. Erre ezidáig nem talált választ, se segítőt.
Egyéb információk:
Az átok hatására a halál hatványozottan szeretné már a helyén tudni Garedet, így minden lehetősséget megragad ehhez. Éjfélkor Gared sebei elkezdenek begyógyúlni ha akarja ha nem. Súlyosságtól függetlenül ez lehet 30p de akár 2 óra is. Elernyed a teste és nem tud közben mozogni vagy cselekedni, habár végig ébren van. Többnyire rémképek vízionálásával párosul az esemény. Ha eléggé be van drogozva ezt az élményt átugorhatja, ha nem akkor másnap teljesen beszámíthatatlan/harcképtelen.