Wulfur
(Zöldfülű Mágus)
Nem: Egyéb
Azonosító: #207

Üzenet küldése

Külső és belső tulajdonságok:

KÜLSŐ:
Egy mindössze 60 cm magas, köpcös, tömzsi, ősz hajú és szakállú öregapót láthatunk magunk előtt. Arca barátságos, és bölcsességet sugall. Ruházata egyszerű, kék kabát, barna nadrág, szürke csizma, piros sipka. Derekán lévő bőrövén egy tarsolyt is hord. Pont úgy néz ki, mint anno az elhunyt Thobi bácsi. Nem véletlen, hiszen az öccséről van szó.

BELSŐ:
Kicsit bolondosabb, mint a bátyja, de mivel ő sem mai manó már (320 éves), ezért az erdei sáron kívül, bölcsesség is ragadt rá. Ő még fiatalnak érzi magát, sőt mi több, néha bizonyítani is próbálja a fiatalabbaknak az ügyességét. Segítőkész és kíváncsi természetű. Imádja a csigapörköltet, ebben a tekintetben le sem tagadhatja, hogy ő Thobias öccse.

A karakter pontértékei:

A karakter szintje: 1. szint (zöldfülű)

Erő: 1+0=1
Ügyesség: 1+3=4
Állóképesség: 1+1=2
Mentalitás: 1+4=5
Szakértelem: 1+0=1 (erdőjárás, állat- és növényismeret, vadászat, sebgyógyítás, kereskedelem, alkímia, szeszfőzés, zene, méreg- és ellenszerkeverés)

TÉK: 5d10+2d10=7d10 (tőr), 5d10+3d10=8d10 (szablya)
VÉK: 6d10+2d10=8d10 (kis pajzs) -2sebzés (láncing)
TÉT: 9d10+2d10=11d10 (parittya), 9d10+3d10=12d10 (könnyű számszeríj)
VÉT: távolság+4d10+2d10=6d10 (kis pajzs) -2sebzés (láncing)
MP: 6
EP: 13

A karakter története:

Wulfur 320 éve látta meg a napvilágot, Egronia erdőségében, nem messze attól a szigettől melyen a Kastély található. Egyszerű erdei manó közösségben nőtt fel, Thobias öccseként. Maga is az erdei életmódban tanult bele, vadászat, gyűjtögetés és sok minden más. Továbbá a bátyjával együtt erdei gyümölcsökből készített pálinkát főzött és árult a piacokon. Ezek voltak azok a régi szép idők, mikor megkeresték maguknak a pipadohányra valót. Közösségükben a mágus, alkalmasnak találta a testvérpárt arra, hogy kitanulják a növénymágiát. Ez nem kevés időbe telt bele, de a végén sikerült. Bátyjával ellentétben, ő tovább tanult a mágusnál, így tett szert némi alkimista tudásra.
Azonban az ő élete sem volt mindig fenékig tejfel, egyszer történt hogy a kis falujukat megtámadták a koboldok. Sok manót kiraboltak, megvertek és felgyújtották a kunyhójukat. Magát Wulfurt pedig elrabolták, pár hónapig dolgoztatták lent a földalatt, mint valami rabszolgát. Egész nap ásta az alagutakat. De szerencséjére, a koboldok rossz helyen terjeszkedtek lent a föld alatt. Egy törp bányászvárosba botlottak, ott pedig az őrség hamar cselekedett. A koboldok nagy része le lett kaszabolva, a foglyok pedig ki lettek szabadítva, így ő maga is. Manónk végre szabad lett, azonban nem akart hálátlan maradni. Így felajánlotta a szolgálatait. Szeszfőző tudományának a törpök igen csak örültek, így hamar megkedvelték Wulfurt. Ő pedig tanult tőlük. Megtanították harcolni a kis erdei manót, aki ugyan nem volt igazán tehetséges, de elszánt volt. Vissza akart vángni a koboldoknak. Ez meg is történt, mikor a kis rusnya vakarékok, ismét bemerészkedtek a törpök területére. Ott nem fogta vissza magát, annyit vágott le belőlük amennyit csak tudott. A csata után, elbúcsúzott a törpöktől, és visszatért az erdőbe, a szülei és testvére nagyon megörültek neki, hiszen azt hitték róla, hogy már meghalt. Visszaállt minden a régi a kerékvágásba, teltek múltak az évek, évtizedek. Mikor Thobiast megölte a gonosz rémpáncélos, a szelleme megjelent Wulfurnak. A báttyja nem csak végső búcsút vett tőle, hanem megbízta őt egy feladattal. Keresse meg azt a tünde lányt (Fealnis), akinek átadta az összes mágikus erejét, valamint tanítsa ki a növénymágiára.

Egyéb információk:

Megjegyzés: Ő az egykori, már elhunyt JK, Thobias öccse. (A karakter koncepciója, hasonló mint az előző karakteré)

Mint minden manó, egészen jól lát a sötétben, ezért az erősebb napfény már bántja a szemét. Hallása is kétszer jobb, mint egy emberé. Noha elmúlt már 300 éves, de kiváló kondiban van. Mozgása fürge, és - mint minden manó - termetéhez képest igen magasra tud ugrani. Harcban képzettebb mint egykori báttyja. Szeret a pánsípjával muzsikálni, pipázni, olvasni.

MÁGIA TUDÁSA:
A növénymágia segítségével, képes manipulálni, formálni és irányítani növényeket. Ha magának kell a növényt előteremtenie, akkor az több mágiapontot vesz igénybe, ha viszont a környezetében lévő növényt vagy fából készült tárgyakat használja, akkor kevesebb mágiapontba kerül. Használatkor a keze zöld fényben világít, nehezebb szintű varázslatoknál az aurája és szeme is zölden világít.

VARÁZSLATAI:
Kis varázslatok 1MP:

1. Gyökér kinövesztés a talajból:
Gyökereket növeszt ki a földből, akár a kövezett padlóból is. Vékony, de gyors mellékgyökerek, amelyek az áldozatot lefogni, leszorítani hivatottak. Karddal, fejszével elcsapkodhatók, tűzzel elégethetők. Ha az áldozat ereje 6 vagy a fölötti, a gyökerek hatástalanok, szakadnak.

2. Tövis növesztés:
Bármilyen közelben lévő növényből képes töviseket kinöveszteni, amik igen nagyok és erősek. Főleg védekezésre alkalmas.

3. Növény "teremtés": Képes a tenyerébe egy kisebb növényt előteremteni. Pl: egy szál virág, 2 szem eper, egy barack, egy alma. A teremtett növény/gyümölcs élettartama megegyezik a természetes úton növekedett növényekével.

4. Pollen szórás:
Pollent bocsát ki az ellenfélre, ehhez birtokolnia kell a pollent kibocsátó virágot. Lehet olyan ami nevetőgörcsöt okoz, lehet olyan ami fulladást, van olyan is ami szédülést kelt, de van altató és van ami hallucinogén és/vagy bódító hatású. Ezek az adott növény fajtájától függnek. A hátránya az, hogy nagyobb szélben, esős időben hatástalan. (Ha átokként kezeljük, akkor a pollenek hatóideje 3 óra – a fulladás csak nehézlégzésként értendő, nem képes megölni áldozatát)

5. Gyógyítás:
Kizárólag csak növényeket tud vele gyógyítani! Pl: sérült fák részeit regenerálja, vagy elhervadt virágokat életre kelt.+3 ÉP

Közepes varázslatok 2MP:
1. Tövis zápor:
A „tövis növesztés” varázslat folytatása – a korábban kinövesztett töviseket az ellenfél felé repíti. Ügyességgel 6-os célszámra kikerülhető, ha nem sikerül, -6EP

2. Fa növesztés:
Képes egy nagy méretű fát kinöveszteni tetszőleges fajtából.

3. Ágak mozgatása:
Hat méteren belül a jelen lévő fák ágait mozgatja tetszése szerint, de egyszerre csak két fa mozgását tudja befolyásolni.

4. Méregtelenítés:
Mérgező növények mérgét tudja semlegesíteni vagy valamennyire mérsékelni. Csak növényi eredetű mérgezés esetén használ! (+ gombák)

5. Fapáncél:
Ez egy védelmi varázslat magán kívül esetleg még két személy köré tud egy erős és vastag fakupolát előidézni, mely mélyen rögzül körülöttük a földben. Ám ilyenkor neki le kell guggolnia és a tenyereit végig a talajon kell tartania. A kupola védelmi értéke 60 (a kupolát püfölve e fölé kell dobni a kupola sebzéséhez), ÉP: 13 Tűz ellen nincs védelme. A kupola fenntartására körönként +1MP költhető, ezzel a kupola ÉP-je növelhető/pótolható. Ha a varázsló megszünteti a koncentrálást, a kupola szétforgácsolódik körülöttük. Alap hatóideje 2 óra, ezen felül a karakter állóképesség próbájától függ, hogy képes-e tovább fenntartani a varázslatot, mivel fenntartása folyamatos koncentrációt igényel.

Nagy varázslat 3MP:

Erdő Istennő: Kizárólag egy környezetben lévő fán lehet használni, a használó által előteremtett fán nem. A kiválasztott fát ezzel a varázslattal életre kelti, és fapásztorrá teremti. A továbbiakban az életre keltett fapásztor teljes értékű, és hacsak el nem pusztítják, természetes haláláig az is marad. Az így életre hívott ent megvédelmezi a veszedelemben lévő varázslót, s ha a csatát túléli, a legközelebbi erdőbe távozik, s a továbbiakban a varázslótól független életet él.
A fapásztor (varázsló szintje + 2 = 3.szint) értékei:
Erő: 1+8=9
Ügyesség: 1+3 = 4
Állóképesség: 1+5=6
Mentál: 0
Szakértelem: 1
VÉK: 10 (zúzófegyverek és szúrófegyverek hatástalanok ellene, kard/fejsze/fokos stb, tehát a vágófegyverek sebzik)
VÉT: 2 + táv, de sima nyíl nem sebzi (tüzes lövedék szükséges)
TÉK: 13
TÉT: 5
ÉP: 19